Hvem er vi?

Vi drømmer om at skabe rum for deltagelse, faglighed, trivsel og skoletilhør. Mange års skole- og erhvervserfaring.

Jeppe Almskou, inklusionsvejleder og Læringsrumskonsulent

 

Arbejdet som lærer i 10 år og har med sit virke som AKT- og inklusionsvejleder, haft fokus på børns trivsel, samt deltagelsesmuligheder i folkeskolen.

Nysgerrig på de gode relationer i folkeskolen og autonomiskabende læringsmiljøer, samt medskaber af metodikken Læringsrum2.0, som kombinerer rum, pædagogik, didaktik og trivsel. Optaget af at skabe en ramme, der giver eleverne autonomi og mulighed for at agere bære-, være- og læredygtigt.

 

Carsten Mølbeck, lærer og Læringsrumskonsulent

 

Arbejdet 15 år i danske og internationale designvirksomheder. Uddannet lærer i 2008. Uddannelse i Rum og Designprocesser fra Det Kgl. Akademi.

Innovativ lærer med en brændende passion for læring, udvikling og design samt medskaber af metodikken Læringsrum2.0, som kombinerer rum, pædagogik, didaktik og trivsel. Optaget af at skabe en ramme, der giver eleverne autonomi og mulighed for at agere bære-, være- og læredygtigt.